1.براي مشاوره مي توانيد هر بار پيرامون يک موضوع از پزشکان دا سوال بپرسيد و پزشک موظف است پيرامون همان سوال به شما پاسخ دهد.

2.پزشکان تا  24 ساعت براي پاسخ دهي فرصت دارند، اگر ظرف موعد مقرر مشاوره صورت نگيرد، پول شما به حساب کاربري شما برميگردد.

3.دا در مشاوره از طريق اپليکيشن، مطابق قوانين وزارت بهداشت، به هيچ عنوان تجويز دارو ندارد.

4.در مواردي که بيمار نياز به تجويز دارو يا راهکارهاي درماني طب سنتي داشته باشد، براي درمان هاي تکميلي به کلينيک ها و يا مطب هاي پزشکان دا هدايت و معرفي مي شود.

5.براي دريافت خدمات اورژانسي، حتما لازم است با شماره 115 تماس بگيريد.

6.دا، پزشکان متخصص و حاذق در زمينه فعاليت خود را جهت مشاوره معرفي نمايد اما مسئوليت ارائه مشاوره و مطالب ارائه شده در مشاوره با پزشک است و دا صرفا تسهيل کننده ارتباط بين بيمار و پزشک مي باشد.

7.کليه اطلاعات ثبت شده کاربران مانند ايميل، شماره تماس، اطلاعات پزشکي، تماس‏هاي الکترونيک و غيره، نزد دا به صورت محرمانه حفظ مي گردد. اين اطلاعات در اختيار هيچ شخص حقيقي يا حقوقي قرار نخواهد گرفت، مگر با حکم کتبي از مراجع قضايي و نهاد‌هاي مسئول.

8.اعضاي دا متعهد به پذيرش قوانين و موازين اخلاقي چون رعايت حريم خصوصي، برخورد محترمانه با ديگران، رعايت صداقت در گفتار و از اين دست مي شوند. بنابراين هرگونه بي احترامي به پزشکان برابر قانون، پيگرد قانوني خواهد داشت و نيز ارائه خدمات به کاربر خاطي، متوقف خواهد شد.

9.هدف دا صرفاً ارائه راهکار مناسب براي بهبود سلامت شماست، بنابراين موارد زير موجب حذف حساب کاربري خواهد شد:

10.استفاده غيرمجاز از اطلاعات دا، به صورت مستقيم يا غير مستقيم و به هر روش که باشد، بدون گرفتن مجوز از مديريت سامانه، در اين خصوص حق پيگرد قانوني نيز براي دا محفوظ است.

11.قرار دادن عکس هاي کاربري تحت نام ها و تصاوير سياسي، غير اخلاقي و افراد منفور.

12.استفاده از کلمات رکيک و در مجموع خلاف شئونات اخلاقي و مذهبي.

13.عدم رعايت و احترام به مقررات و قوانين جمهوري اسلامي ايران.

14.درج مسائل سياسي و اظهارنظر درباره افراد يا هرگونه اظهارنظر خارج از موضوع.

15.توصيه مي شود در صفحه پروفايل از عکس هاي پرسنلي استفاده شود.

16.تيم دا، از قوانين جمهوري اسلامي ايران تبعيت مي کند.

17.در صورت درخواست عودت وجوه کیف پول، کاربر در خواست کتبی خود را همراه نام کاربری و شماره همراه درج شده در پروفایل از طریق ایمیل برای ما ارسال می کند. تیم کگل بعد از تایید، وجه را به همان حساب پرداختی توسط کاربر عودت می دهد.

18.برای ارسال شکایات، مشکلات و سایر نظرات از طریق پست الکترونیکی زیر با ما در ارتباط باشید.

Support@irandaa.ir